[Foundation-l] Kære Wikimedia,

sophie sophie at nostromo.dk
Fri Sep 9 21:56:06 UTC 2005

Du bruger sikkert lige som mig et effektivt spamfilter.
Jeg har sat dig på min liste over godkendte modtagere og det betyder at de e-mails du sender til mig, altid kommer frem til mig.
Jeg vil meget gerne have at du også sætter min adresse: sophie at nostromo.dk på din "Godkendt" liste hvis du har sådan en, så jeg er sikker på at de e-mails jeg sender til dig, også kommer sikkert frem.

Hvis du mod forventning ikke har et godt spamfilter, så kan jeg anbefale dig at prøve SPAMfighter. Det er et gratis dansk program til Outlook og Outlook Express, som er let at bruge og som jeg selv har meget glæde af.

Du kan læse mere om SPAMfighter her:
http://www.spamfighter.dk/wl/

Jeg håber du vil sætte mig på listen, så vi i fremtiden kan kommunikere sikkert.

Med venlig hilsen

sophie