[Wikipl-l] PUA: Pietras1988

Aegis Maelstrom sandbox w o2.pl
Nie, 26 Lut 2006, 11:31:55 UTC

Ja nie bede probowal, ale z przyczyn pragmatyczno-formalnych zostawilbym to PUA. Nic sie IMHO nie stanie.

Natomiast nie rozumiem wypowiedzi Wiktoryna o umowach i niemoznosci zycia Polakow w sposob demokratyczny.

Po pierwsze: nie umawialismy sie, po drugie: nie kazdy musi czytac liste, po trzecie: odwolywanie sie do "cech narodowych", zazwyczaj wirtualnych, to juz chyba przesada, po czwarte: akurat ten narod dowiodl, ze w warunkach anarchicznej demokracji moze calkiem dlugo dobrze prosperowac.

I tyle. :) Osobiscie zgloszenie Pietrasa mi zwisa :) bo nie traktuje go powaznie, w przeciwienstwie do wypowiedzi i czynow powaznych wikipedystow.

A co do Komitetu Arbitracyjnego (ArbCom nie dosc, ze brzmi groznie, to jeszcze Orwellowsko-StarTrekowo... :) ) - to jest pomysl, choc chyba widzialbym go bardziej jako zwykla grupe zaufanych ludzi, ktorzy chca sie zajac takimi sprawami, a mniej jako jakas wyzsza instancje.
Gdyby jednak mialo okazac sie, ze sam autorytet nie wystarcza, faktycznie trzebaby pomyslec jak uczynic rozstrzygniecia tej grupy wiazacymi.

Pozdrowionka,
a.m.