[Wikipl-l] Dyskusja w sprawie zaleceń dla administratorów.

Nux viking w megapolis.pl
Wto, 21 Lut 2006, 21:10:34 UTC

Witam.

Najpierw łapmy linki:
<http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Zalecenia_dla_administrator%C3%B3w_%28projekt%29#Dyskusja>
[[Wikipedia:Zalecenia dla administratorów (projekt)]]

Ogłaszam na liście, jeśli ktoś może, to niech poda też na IRC-a (ja nie
mogę, bo nie mam żadnego programu, który by mi działał pod Win98).

Proszę mnie nie bić, bo mam duży wikistres - zanim wpadłem na pomysł
tego artykuł powiedziałbym, że był już w ostatniej fazie.

Proszę też o dyskutowanie raczej na stronie, którą podawałem, żeby nie
robić zamieszania i żeby każdy mógł w niej uczestniczyć.

Pozdrawiam,
Maciek (Nux).