[Wikipl-l] Zmiana wyglądu odtwarzania stron

Łukasz Garczewski tor w oak.pl
Wto, 21 Lut 2006, 13:13:48 UTC

Ważna wiadomość dla administratorów (chociaż pewnie i tak byście
zauważyli sami prędzej czy później ;)).

Poniżej znajduje się tłumaczenie wypowiedzi Briona Vibbera, wysłanej na
foundation-l:

--
Pozdrawiam,
Łukasz 'TOR' Garczewski