[Wikipl-l] Uwalanie Gdarina czyli C rulezuje

Przemyslaw 'BlueShade' Idzkiewicz blue w wave460.net
Wto, 21 Lut 2006, 10:18:00 UTC

On Tue, 21 Feb 2006, Aegis Maelstrom wrote:

> Moim zdaniem większość widzi, że zachowanie pokazane na logach nie jest w porządku, ale mało kto chce to powiedzieć wprost.

ja czasem mam ochotę to powiedzieć i mówię, ale mam wrażenie, że w imię
wyższej konieczności większość godzi się na mniejszą lub większą samowolę
niektórych... ja kilkukrotnie mówiłem, że tawowi za jego szarogęsizm
należy się jakiś zdrowy opierdziel... i co z tego? nikt nie słucha, bo taw
ma wielkie zasługi dla wikipedii... i fajnie - wielbmy go, jak przynosi te
zasługi, ale potrafmy huknąć, jak bruździ...

> Cała sprawa mocno zniechęca mnie do kontynuowania przygody z Wikipedią, a i tak spraw w "świecie realnym" i tak mam pod dostatkiem.

szkoda... ja na przykład, właśnie z tego dokładnie powodu staram się nie
mieszać w wikipolitykę... właśnie po to, by się przez nią nie zniechęcać
do całego projektu...

i tak, jak w trakcie niegdysiejszego protestu, proponuję po prostu
wyluzować się i zdystansować...

pozdrawiam,
   blueshade.

--
"You have a little trouble lifting H - a cursed Hawaiian shirt." - nethack