[Wikipl-l] Weekend - podsumowanie może jakieś?

A_Bach a_bach w poczta.onet.pl
Pon, 20 Lut 2006, 18:55:20 UTC

On Mon, 20 Feb 2006 19:45:34 +0100  wrote:

> Witam,
>
> Weekend szukanie błędów się skończył. W czasie jego trwania stronę do
> zgłaszania błędów odwiedziło około 1300 różnych użytkowników (odsłon było
> więcej - 1500).
> Strona z błędami była edytowana tak w przybliżeniu 700 razy w ciągu tych 3
> dni - można uznać, że około połowy to były zgłoszone błędy (reszta to
> edycje wikipedystów). Nie wiem jak z zasadnością większości wpisów, ale
> chyba nie było źle. W normalne dni edycji jest koło 50-70 (na dzień).
>
> I teraz pytanie. Czy taką akcję z Sitenotice będziemy powtarzać, co robimy
> [...]
IMHO większość zgłoszeń to były błędy i to takie które ciężko wychwycić. Zdarzały się oczywiście bzdury, ale one zdażały się i bez specialnego weekendu.

Jestem za cyklicznymi akcjami tego typu, lecz ten cykl powinien być dość długi. Zastanawiam się nawet czy miesiąc to nie za krótko.

Co do uwag - prosiłbym o wyczyszczenie już wpisanych błędów - jeszcze dużo wpisów pozostało.

A_Bach