[Wikipl-l] Uwalanie Gdarina czyli RC rulezuje

Juliusz juliusz.zielinski w gmail.com
Pon, 20 Lut 2006, 15:46:48 UTC

Aegis Maelstrom napisał(a):

>2) Dla każdego, kto zagląda na irca widać, że ci, którzy to robią, w większości nie zagłosowali za. Czy coś z tego wynika - nie wiem, niech każdy się zastanowi.

Na pewno? Liczyłeś?
Głosujących za, a bywających na IRCu widzę conajmniej osiem osób, w tym
ty i ja jako pierwsi. Pomijając trolla - nota bene jego głos w ogóle bym
skreślił - przeciw jest trzech z IRCa plus Beno.

Bywających często na IRC, a nie głosujących wcale (ani za ani przeciw)
widzę - szukając w pamięci - tak okolo pięciu-ośmiu osób. Czyżby to
cokolwiek znaczyło? Bo dla mnie nic, jeszcze więcej spośród nie
głosujących ani tak ani tak, w ogóle na IRCu nie bywa.

Wszyscy robią za dużo szumu z czegoś, co nijak nie ma znaczenia. Bo z
drugiej strony każdy może z każdym potrozumiewać się w dowolnej sprawie,
o ile tylko nie łamie prawa. Możemy się tu, na priv, w mejlach czy na
IRCu porozumiewać w sprawach zlotu, odparcia chamstwa Pietrasa, uwalania
Kwietnia, zdobycia przewagi nad fr:wiki, traktowania hasła Jan Pająk i
Henryk Batuta - wszystko to są legalne sprawy. I nikt nie ma prawa się
czepić. Co najwyżej można czuć niesmak wobec takich czy innych zachowań.
Ale to jeszcze nic złego, jak słucham publicznych  wypowiedzi
J.Kaczyńskiego, to też czuję niesmak, jak Marcinkiewicza - to nie mogę
powstrzymać kichania, a od Leppera dostaję wymiotów. Ale im wolno gadać
to co gadają, niestety... Tak samo wolno tawowi z WarXem porozumiewać
się w sprawie Gdarina, a Wlosowi może się to nie podobać.

Julo