[Wikipl-l] Uwalanie Gdarina czyli IRC rulezuje

szwedzki suidisz w gmail.com
Pon, 20 Lut 2006, 14:32:07 UTC

2006-02-20 (15:04:45) Wladyslaw Los wrote:

> Mogę puścić całe logi z tego czasu, ale czy napradę tego chcecie?

> Władysław

1) Siedzenie na ircu w celu wykrywania spisków i skubania logów to dość zabawne
zajęcie.
2) Dla każdego, kto zagląda na irca, jest jasne, że taw może
"zorganizować uwalanie" co najwyżej sam ze sobą, co zresztą widać po
głosowaniu w sprawie (głos WarXa został oddany dużo wcześniej).
3) Nie widzę za bardzo celu wstawiania tych logów (oprócz
wywołania zadymy i skłócenia ludzi).
4) Może go przybliżysz? Samo demonstrowanie postawy "jestem białym
płomieniem tańczącym na kurhanach złych wikipedystów" to jakby za
mało.

szwedzki