[Wikipl-l] Precens?

Macieias macieias w gazeta.pl
Pon, 20 Lut 2006, 13:51:42 UTC

Heh... właśnie odgrzebałem sobie stronkę z dyskusją z tzw. "Głosowanie ZA lub PRZECIW projektowi", "Wieży specjalności" i cóż mogę powiedzieć... m.in. i ja miałem rację w swoim uzasadnieniu "przeciw" :o)
To tak gwoli przypomnienia dla Przykuty, który wtedy był był "za".
Niestety niezawsze dobre pomysły są realizowane przez Wikipedystów zgodnie z pierwotnymi intencjami pomysłodawców. :-(

A tak BTW to witam ponownie po dłuższej przerwie na liście dyskusyjnej.

pozdrawiam
Macieias