[Wikipl-l] Uwalanie Gdarina czyli IRC rulezuje

Wladyslaw Los wlalos w onet.pl
Pon, 20 Lut 2006, 13:15:21 UTC

Z życia Polskiej wikipedii. Fragmenty ostatnich
rozmów z kanału IRC Wikipedia-pl

  Witamy w Centrum Sterowania Wikipedia

21:30

taw_: to co robimy z Gdarinem ?

taw_: WarX: ej, zorganizujmy jakieś uwalanie Gdarina
taw_: WarX: bo jak to tak zostawimy to przejdzie
Derbeth: taw_: czemu?
taw_: WarX: jeszcze z 3-4 głosy przeciw są potrzebne
WarX: taw_: musimy

taw_: # tsca ? 19:48, 19 lut 2006 (CET) O moim
braku przekonania co do tej kandydatury zaważyły:
naiwne populistyczne deklaracje; zapowiedzi
długich, wyczerpujących metadyskusji ("mamy
czas") zamiast podejmowania decyzji i brania za
nie odpowiedzialności; zapowiedź podejścia
anarchistycznego ("konsultował nie będę");
dyskusyjne podejście do niektórych podstawowych
filarów Wikipedii (kasowanie historii haseł); na
koniec wreszcie
taw_: nieprzyjemne mętne insynuacje nt. głosowań,
których kandydat ma być strażnikiem
("podlizywanie się za głosy").
taw_: # Przeciw Nie jestem pewien jaki jest cel
tej kandydatury i czy nie jest ona bardziej próbą
jakiegoś protestu niż rzeczywistą ochotą na
szybkie i sprawne przyciskanie biurokratycznych
guzików. Kandydat w dyskusji wydaje się być
bardzo niechętny uzgadnianiu z innymi
biurokratami i kontaktom online w ogóle [3]. Nie
mam najlepszego zdania o skłonnościach kandydata
do spokojnego rozwiązywania konfliktów [4]. Nie
twierdzę, że
taw_: aktualni biurokraci są bezkonfliktowi, ale
w wypadku sporów zawsze chętnie siadali na IRCu i
dyskutowali do skutku. Z tych względów nie sądzę,
żeby kandydat był pomocny jeśli rzeczywiście
pojawią się jakieś kontrowersje. (Z drugiej
strony jest mało prawdopodobne żeby miał
nadużywać tych uprawnień, bo za ich pomocą
naprawdę ciężko coś zepsuć, więc nic takiego się
nie stanie jeśli kandydat dostanie flagę biurok
taw_: raty). Taw<talk> 21:36, 19 lut 2006 (CET)

taw_: Derbeth: wątpie żeby kierował się czymś
innym niż niechęcią do obecnych biurokratów
taw_: Derbeth: dość prawdopodobne że planuje burdy urządzać

taw_: dalibyśmy biuro komuś spokojnemu typu WarX czy Ausir a nie
WarX: taw_: wiesz ja sie chciałem w tym tydniu zgłosić
taw_: WarX: byś się na checkusera zgłosił lepiej, bardziej się przydasz
WarX: taw_: a na poważenie tot woja argumentacja
jest identyczna, jak moja (tylko o 2 w nocy nie
chciało mi się tego pisać)
WarX: taw_: nie jestem pewien - ja bym gotów był
co drugiego podejżanego typa sprawdzał

WarX: taw_: dzisiaj podliczyłem, że regularnie na IRCu siedzi 31 adminów :P

WarX: ale uważam, że mogę mieć etykietkę
chama-administratora, ale porządek musi być :P

22:05

googl_: taw_: Ty nie jesteś zapisany na listę?
radomil: po prostu uważam, że nie naprawia się tego co działą
taw_: googl_: jasne że nie
taw_: googl_: tam same flejmy są, strata czasu straszna
radomil: ja listę czytam tylko...
radomil: i ona doscsziwan jest
googl_: eh, ale chyba Gdarin nie będzie o tym wiedział:P
radomil: i się wielu tam wydaję, ze na liście jest GTW :p
radomil: *dosć dziwna
WarX: hehehe
WarX: na liście nie mają:
taw_: radomil: na listę sporo osób może być
zapisanych, ale tam żadnych dyskusji ważnych ani
decyzji się nie podjemuje
taw_: tylko żale swoje wylewają
WarX: Witamy w Centrum Sterowania Wikipedia
WarX: execly

23:40

WarX: IRC rulezuje

==20 lutego2006==

11:45

WarX: hehehe
WarX: tsca: mówiłem, że na commons będą głosować przeciw tylko polacy :P

(dotyczy kandydatury WarXa na admina Commons)

Panterka: A nieprawda. Jest kilku obcokrajowcow
tsca: ktoś zagłosował przeciw !?
WarX: tsca: taaal
Panterka: A, przeciw...
WarX: tsca: obecny tutaj kolega wlos
Panterka: Warx: A powod dal?
WarX: Panterka: taak
Panterka: jaki?jaki?
WarX: Panterka: uważa, że nie potrzebuje do niczego uprawnień
Panterka nadstawia uszko
Panterka: WarX: Ty nie potrzebujesz?
WarX: Panterka: ale może to tylko taka metoda
odfrustrowania z powodu PUA na pl.wiki ?
WarX: Panterka: nooo on napisałe, że ja nie potrzebuję
tsca: nasze PUA jest nieprzyjemne...
WarX: Panterka: ja uważam, ze jest na odwrót
WarX: tsca: jest baaaaaardzo nieprzyjemne
Panterka: WarX: Mozliwe. Jakos tez mi gosc sie
nie podoba. Mily, rzeczowy, ale cos za plecami
szykuje
WarX: i podsłuchuje GTW
Panterka: WarX: Nie martw sie, ja tez uwazam ze
wiecej Polakow powinno miec mozliwosc adminowania
commons
A_Bach: kurde.... zamknalem przez przypadek opere..
A_Bach: i nie zapisalem .....
Panterka: WarX: A prosze bardzo - potem nie
bedzie mowil, ze za plecami obgadywalismy

11:50

WarX: Panterka: ale wszyscy wiedzą, że ten knał jest logowany
WarX: hehehehe
WarX: na pl.wiki wlos sie tez do mnie przypieprzył:
WarX: oto cytat z PUBa Gdarnina:
WarX: "Wiesz, taka opinia kompromituje raczej
Ciebie. Władysław Łoś 22:27, 19 lut 2006 (CET)"

tsca: póki co, Gdarin przechodzi jakimś ułamkiem procenta
Panterka nie wiedziala, ale sie domyslala
Panterka: bach: Jakiego?
Panterka: WarX: A tak, cos czytalam, ale nie do konca
WarX: tsca: to źle - jeszcze jeden glos ...

(W tym momencie stosunek głosów jest 23/4/2 dla
Gdarina, więc może chodzić tylko  głosy jeszcze
nie oddane, lecz policzone)

A_Bach: Panterka: Moby

Panterka: Bach: Jaki Moby??

A_Bach: Panterka: [[Moby]]

11:55

A_Bach: en:Moby zobacz
WarX: tsca: może wiktoryna namówimy - on nie
zagłosował, a nasze argumenty pewnie do niego
przemówią ? :P

(Władysław Łoś zamieszcza na stronie dyskusyjnej
Wiktoryna pytanie: Czy masz jakieś stanowisko w
sprawi kandydatury Gdarina na biurokratę?)

12:05

Panterka: a dlaczego jestescie przeciw Gdarinowi?
WarX: heh
WarX kocha xorg.conf
WarX: Panterka: ja bo nikt go nie zna poza wiki -
on z definicji nie uzywa komunikatorów, itp.
WarX: Panterka: i uważam, że w takiej sytuacji:

WarX: 1. nie ma mozliwości, aby szybko i spranwie inni biuro z nim POROZMAWIAĆ
12:10
Panterka: No fakt, nie uzywa, a to uniemozliwia
szybka i sprawna komunikacje, tak?

WarX: tak
WarX: 2. nikt go nie zna
WarX: nikt z nim nie rozmawiał

WarX: a sam wkład "edycyjny" nie oznacza że on się zna na technikaliach
Panterka: aha
WarX: 3. pokaząl, ze nie ma pojęcia o sprawch
technicznych jak pokasował PUA, itp. ...
WarX: znaczy PUA chyba nie kasował
WarX: ale inne strony z głosowaniami ...
Panterka: za to wlos szturmuje innych
wikipedystow w jego sprawie:
[[Dyskusja_Wikipedysty:Wiktoryn#Gdarin]]
_jackal has quit the server saying: Read error: 110 (Connection timed out)
WarX: Panterka: ile to edycji ?
WarX: może bana za spam wlutujemy /

12:15

Panterka: WarX: Nie wiem, na razie tylko to
zobaczylam, nie zagladalam gdzie jeszcze wpisywal

===Na razie koniec dyskusji na ten temat===

Pozdrawiam,

Władysław Łoś

--
Władysław Łoś