[Wikipl-l] Kategoria:Posenki

Aegis Maelstrom sandbox w o2.pl
Nie, 19 Lut 2006, 00:51:06 UTC

Przepraszam, że na listę, ale rzecz jest IMO warta dyskusji.

> From: "Aegis Maelstrom"
> Nazwy kategorii sa wyswietlane i fajnie gdyby byly "ladne".
>

> Jakby były "fajnie" tak jak proponujesz, to byłyby niefajnie, bo za dużo
> miejsca by zajmowały.
>
> Beno/GEMMA

Hmm, jeśli chodzi o miejsce w linijce, to będzie go chyba dosyć - nie sądzę, by w bliskiej przyszłości piosenki były w dużej ilości kategorii (chyba, że Wiki rozwinie się w niesamowitym tempie, albo się "zenwikizujemy" i powstaną kategorie typu "piosenki z dwoma zwrotkami", "piosenki o śmierci", "piosenki o życiu", piosenki zbeszczeszczone przez "Smerfne Hity" et caetera). :)

Natomiast jeśli chodzi o miejsce na serwerach to chyba jest go dosyć. :)

Natomiast chciałbym przeczytać reakcję na pomysł, choćby ograniczonych, redirów.

Sam od dłuższego czasu myślę na temat kategoryzacji i nie tylko i wszystkich przypadków, gdy nazwa hasła/kategorii itp. gdzie szukać jest nieoczywista i skłaniałbym się za redirami.
To niewygodne kombinować jak dane hasło/kategoria się akurat nazywa - *postacie czy postaci;
*Uczelnie amerykańskie, uczelnie USA czy w USA;
*tak samo partie polityczne czy stacje telewizyjne;
*filmy amerykańskie czy amerykańskie filmy, a może filmy (z/wyprodukowane w/produkcji/..) USA;
*austriaccy sportowcy czy sportowcy austriaccy, a może a nuż sportowcy (Austria) tak jak sportowcy (Burkina-Faso)...

Przykłady każdy poda sobie sam.
To niewygodne zarówno dla piszących jak i dla czytelników. Osobiście nie chciałbym zniechęcać ludzi niewygodnym mechanizmem wyszukiwawczym.

Pozdrawiam,
a.m.