[Wikipl-l] Odp: Odp: Odp: Kategoria:Piosenki

Artur "Lion" Lewandowski lion w bydgoszcz.com
Sob, 18 Lut 2006, 21:22:09 UTC

> W nazwach kategorii nie używamy żadnych znaków interpunkcyjnych z
> wyjątkiem nawiasów.
>
> [Lion]
> Nie wiedziałem, mea culpa, cofam propozycje ;)
> Dziwiło mnie, że nikt nie poruszył takowej, jak ja powyżej. Ew. jeśli
> tylko nawias...
> Kategoria:Dire Straits (piosenki)
> Kategoria:Rammstein (piosenki)
> Kategoria:Dawid Bowie (piosenki)

Tak chyba moze być, czy w takim razie zmieniamy też "Albumy Davida
Bowiego" na "David Bowie (albumy)"?

[Lion]
Nie jestem jednostką decyzyjną, jedynie opiniotwórczą, ale sądzę, że
można zachować tę konwencję w przypadku muzyki. Podobnie z ew.:
Kategoria:Dawid Bowie (single)
Jeśli takowe istnieją.

Lion