[Wikipl-l] Odp: Kategoria:Piosenki

Artur "Lion" Lewandowski lion w bydgoszcz.com
Sob, 18 Lut 2006, 21:00:51 UTC

Jeśli kryterium ma być krótka nazwa i forma mianownikowa, to proponuję
taki układ:
Kategoria:Dire Straits/Depeche Mode - piosenki (zespołu)
lub
Kategoria:Dire Straits/Depeche Mode - piosenki
Kategoria:Rammstein - piosenki (zespołu)
Kategoria:David Bowie - piosenki

Lion

=======Orig.msg.=======

> Piosenki z repertuaru Dire Straits/Depeche Mode (te co się chyba nie
> odmieniają)
> Piosenki z repertuaru zespołu Rammstein (to co się odmieniają)
> Piosenki z repertuaru Davida Bowiego (i przy wokalistach chyba
odmieniać
> zawsze).

Nie podoba mi się to "z repertuaru", IMHO niepotrzebnie wydłuża nazwę
kategorii.  Samo "Piosenki X" nie jest może do końca precyzyjne ale
dobrze chyba oddaje sens kategorii.

Odmieniać imię i nazwisko oczywiście trzeba, a temat jak to należy
robić w przypadku Davida Roberta Jonesa był już poruszany na liście
(życie byłoby łatwiejsze gdyby nie zmienił nazwiska na Bowie :))

--
Michal Rosa