[Wikipl-l] Powrót Pietrasa na wiki

Krzysztof Jakubiec ruthen w o2.pl
Sob, 18 Lut 2006, 15:52:59 UTC

17 lutego 2006, o 20:51 pietras1988 wrote:

 > Cieszę się, że było tutaj tak dużo rzeczy o mnie w
ostatnich dniach
 > oraz jestem zadowolony, że były odpowiedzi na temat wybryków
 > tawa. Mam sprawny internet (przynajmniej póki co), więc
będę mógł
 > się znowu włączać w ważne sprawy dla wiki. Za kilka dni
zgłoszę się także na PUA.

Cześć, Jak nie masz nic ciekawszego do roboty niż wywoływanie
następnego flayma,
to skonfiguruj sobie czytnik pocztowy (albo ustaw na stronie
o2.pl), żeby w polu
nadawca nie wstawiał Twojego adresu e-mail, chyba że go sobie
zmodyfikujesz,
np. wg tej strony: http://pl.wikipedia.org/wiki/Harvester

PS Poszło na listę, bo nie jest to do końca prywatna sprawa.
PS2 Spam jest naszym wspólnym problemem i walczyć z nim należy
wszelkimi metodami.

Pozdrawiam,
Kalium