[Wikipl-l] Kategoria:Piosenki

A_Bach a_bach w poczta.onet.pl
Sob, 18 Lut 2006, 13:03:40 UTC

Witam

Mam kilka wątpliwości do powyższej kategorii, a ściślej do jej zawartości, czyli:

*Piosenki Davida Bowiego
*Piosenki Depeche Mode
*Piosenki Dave'a Gahana
*Piosenki Dire Straits
*Piosenki Rammsteinu

Na początek odmiana Rammsteinu. Może Rammsteina, lecz wtedy co z Depeche Mode? Poprawić by wtedy pasowało na Depeche Mode'a. Najlepszym wyjściem jest chyba dodanie słowa "zespołu". Lecz co zrobić wtedy z Davidem Bowie i Davem Gahanem (odmiana tu zastosowana jest moim wymysłem, więc na pewno jest tragiczna :-) )?

Zresztą dochodzi problem niejasności nazwy. Nie wiadomo czy chodzi o piosenki wykonane przez danego wokaliste/ke, czy też przez niego/nią napisane.

Nie mam pomysłów jak to rozwiąząć.

A_Bach