[Wikipl-l] jeszcze o PUA Panterki

Gemma studio w gemma.edu.pl
Pią, 17 Lut 2006, 21:38:51 UTC

From: "Bansp"
Beno: nie podawałem żadnych linków w PUA Panterki. Jeśli chodzi Ci o
linki w moim mailu, to nie miały one dotyczyć Panterki (ale tymi nie
zdążyłem namieszać nim zadziałał WarX, więc zapewne nie o to Ci
chodzi). Linki podawał Szwedzki, i myślę że były dobrane do tego, co
pisał. Ja natomiast powinienem był podać linki, ale pisałem swoje z
doskoku i nie podałem. Potem nie chciałem już dodawać, żeby nie było,
że się wyżywam.

Qe? To przekracza poziom mojej abstrakcji, powiem więc tylko, że ktoś podał
linki, w których nic nie było, ale na podstawie których Panterka dostała
kilka głosów ujemnych.

Beno