[Wikipl-l] Adamczyki

Daniel Miłaczewski dm w mikrobit.pl
Czw, 16 Lut 2006, 10:46:59 UTC

  Użytkownik "krzycho" napisał:
  >[...]
  > Proszę o dowody, że one rzeczywiście istnieją.
  >
  >   Zapewniam, że NIE istnieją i pozdrawiam pięknie. --Kudłoń 18:27, 15
lut 2006 >(CET)

  Według bazy GUS Adamczyki występują w gminie Błaszki powiat sieradzki i
gminie Kamienica powiat limanowski. Niestety dostępne informacje z tej bazy
pochodzą sprzed roku 2003 (stary numer TERYT dla Warszawy). Również
http://www.bcsopot.com.pl/teryt.html  zawiera właśnie taką starą kopię
danych GUS. Analogiczną posługuje się program NFZ SKO do przekazywania
informacji na temat składek. Trzeba przy tym pamiętać, że w bazie GUS
występują nie tylko aktualnie istniejące miejscowości ale również stare,
któe aktualnie nie istnieją jako samodzielne miejscowości. Do tego mogą to
być nazwy schronisk, leśniczówek itd itp, które też tam są zapisane. Poza
tym nazwy miejscowości ulegają zmianom a jak napisałem bazy powyższe
odzwierciedlają stan sprzed 1 stycznia 2003 (a może nawet później). Również
granice gmin i powiatów od tamtej pory ulegały zmianom stąd przypisanie
miejscowości do gminy może być nieprawidłowe.

  DanielM