[Wikipl-l] "... wybryki tawa ..."

Wladyslaw Los wlalos w onet.pl
Śro, 15 Lut 2006, 21:50:11 UTC

>Żadnego głosowania nie dyskredytuję. Sprowadzam
>tylko do poziomu zerowego argumenty, którymi się
>posłużyłeś, chcąc wykazać, iż  fakt, że w każdym
>z podobnych głosowań proporcje były inne, ma
>jakoby jakiekolwiek znaczenie. Ja twierdzę że
>nie ma, i widzę, że teraz też to rozumiesz.

>Tak, to statystyka. Wynika z niej, że hasła należało skasować i taw to zrobił.

Nie Taw nie skasował haseł zgłoszonych do SdU.
Taw skasował zgłoszenia tych haseł do SdU, zanim
w ogóle ktoś zdążył na nie głosować. Przynajmniej
kilka osób, w tym i ja, odebrało to jako
arbitralną ingerencję w ich możliwość wyrażenia
swego zdania. A zrobił to jak rozumiem, bo
zgłoszone do usunięcia hasła mu się podobały, a
zgłaszający nie podobał.
Dopiero po przywróceniu haseł na SdU rozpoczęło
się głosowanie, i wtedy okazało się, że jednka
wikipedyści mają swoje zdanie co do każdego z
nich, i że większość głosujących, jest, wbrew
Tawowi, za usunięciem.

Władysław

--
Władysław Łoś