[Wikipl-l] Re: Brak obrazków i loga

PawełMM pawel w poczta.onet.pl
Śro, 15 Lut 2006, 07:23:33 UTC

Paweł Filipczak <ppf9 w poczta.fm> napisał(a)
> Kilka dni temu zauważyłem w haśle "Światłowód" brak sporej ilości obrazków
> z komunikatem:
> Error creating thumbnail: convert: unable to open image
> `/mnt/upload3/wikipedia/commons/4/49/Fibreoptic.jpg': No such file or
> directory. convert: missing an image filename
> `/mnt/upload3/wikipedia/commons/thumb/4/49/Fibreoptic.jpg/200px-Fibreoptic
> .jpg'. To samo się tyczy loga w tym haśle, a właściwie brak tego loga. Na
> innych stronach widzę znowu jakieś inne logo(zanurzona kra lodowa). Czy to
> znowu jakaś akcja usuwania obrazków, czy problemy z serwerem.
> [...]
Mam ten sam problen z portalem wikipedystów. U mnie komunikat wygląda np.
tak:

 Error creating thumbnail: convert: unable to open image
`/mnt/upload3/wikipedia/commons/a/aa/Colloquy-irc-icon.png': No such file or
directory. convert: unable to open file
`/mnt/upload3/wikipedia/commons/a/aa/Colloquy-irc-icon.png'. convert:
missing an image filename
`/mnt/upload3/wikipedia/commons/thumb/a/aa/Colloquy-irc-icon.png/30px-Colloquy-irc-icon.png'.
Aktualności

Nie są widoczne żadne grafiki na stronie. Przekopiowanie do brudnopisu i
podgląd stamtąd usuwa ten problem.
Pozdrawiam PawełMM