[Wikipl-l] Pietras

Panterka panterka w fnet.pl
Pon, 13 Lut 2006, 09:21:54 UTC

Użytkownik szwedzki napisał:

>Nie, zachowuje się jak nietypowy małolat; stresuje go byle co, reaguje
>zdecydowanie przesadnie. Poza tym niesprowokowany rozrabia wszędzie
>tam, gdzie nie może ponieść konsekwencji ze strony adminów - na innych
>wikipediach, kanałach irc etc

Zgadzam się. Nie potrafi zachować zimnej krwi i dystansu - bardzo szybko
wpada w złość, gniew, frustrację, co zamienia się na osobiste ataki,
próby szantażu ("idę się utopić! Nie będę wchodził na Wiki!") - czego
nie traktuję na serio - takie próby podejmuje każdy małolat z małą
pewnością siebie i zbyt rozdmuchanymi ambicjami.

>Na IRCu jest zazwyczaj zwyczajnym chamem, który wyzywa wszystkich i
>zaśmieca kanał spamem.

To też mnie denerwuje. W każdym zakątku IRC straszy widmo Pietrasa.
Wchodzę - Pietras podsuwa pod nos link do swojej mieściny, swojej
strony, swoich zdjęć. Topik zawsze ma wpis Pietrasa. Boję się, że
niedługo, jak otworzę stronę główną Wiki - pojawi się na niej zdjęcie
Pietrasa z "jego girl" i odnośnikiem do strony:-/. Ograniczyć spamowatość.

>#* conajmniej dwa razy widziałem jak dostawał bana za coś, co zwykłym wandalom
>puszcza się płazem, albo daje symbolicznego bana (3 dni nijak jest symboliczne)
>

>Konkrety!

IMO dostaje bana za to, ze doskonale wie, jakie sa zwyczaje na Wiki,
czego robic nie wolno etc. Zwykly wandal dostaje ostrzezenie - ile razy
Pietras moze otrzymywac ostrzezenia, zeby nie trollowal?

IMO - to o niczym wielkim nie świadczy. WikiRPG to zabawa, którą Pietras
traktuje przerażająco serio. Przypomina ścigającego się szczura - i tez
nie jestem pewna, czy wie, dokąd biegnie. Secundo: niewielki byl wklad
Pietrasa w Wikipedię (mam na myśli hasła etc.) - raczej skupial się na
zadanaich z duza iloscia punktow (tworzenie portali, ktore teraz
prawdopodobnie stoja odlogiem, chyba ze ktos sie juz nimi zaopiekowal) i
na tych, ktore wymagaly malo wysilku - wital nowych wikipedystow...

Nie zgadzam sie. Wiele osob upomina, ze nie wolno ladowac grafik bez
licencji i odsylaja do konkretnych hasel.

>Nie, traktować go jak każdego innego - Twoja metoda "dystansu do wieku"
>zawodzi na całej linii.
>
>pozdrawiam
>szwedzki

Zgadzam sie ze szwedzkim - wiek nie swiadczy o rozumie. Mozna nie
sluchac glupot, ktore mowi, ignorowac go wrecz - to chyba go wkurzy
najbardziej. On lubi, by zwracac na niego uwage, chwalic, glaskac po
glowce, albo wrecz odwrotnie - byleby zwracano uwage. Obojetnosc bylaby
najwieksza kara.
Pantherka