[Wikipl-l] RFC dla tawa i szwedzkiego

Daniel Koć kocio w linuxnews.pl
Nie, 12 Lut 2006, 13:22:23 UTC

Dorożyński Janusz napisał(a):

> Nie mam ochoty cytować ani jednego słowa, ale tym razem Pietras odpowiem Ci,
> raczej tylko raz. I bardzo uprzejmie. Twoje zachowanie, słownictwo i
> niezrównoważenie b. mi przypominają kolegę wiosennego. Zachowanie,
> słownictwo i niezrównoważenie jak i w jego przypadku na wejściu natychmiast
> odrzuca, nawet jeśli miałbyś w czymś rację. No i w końcu, jak kolega

Bardzo sluszna uwaga, Ency. Nie zajmowalem sie Pietrasem ani tym co robi
na Wikipedii, ale zdecydowanie juz widze, ze trolluje. Nie zaszkodzil
dotad spolecznosci tak, jak Kwiecien, ale to nie sa wyscigi na stopien
szkodliwosci - ja rowniez nastepnym razem nie bede mial oporow zeby mu
nie pozwolic bruzdzic. Po prostu mowie jak zrobie.

> Jeszcze nie wnioskuję jak Julo o usunięcie Cię z listy, bom litościwy. Ale
> na następne naruszenie netykiety listy (Lzur dał ci namiar) będzie tu
> natychmiast głosowanie nad usunięciem. Zresztą w przypadku każdego innego
> listowicza też, niezależnie od stażu i zasług :-)). A jakąkolwiek kolejną

Ja tam biore poprawke na czyjs wklad, na ile potrafie to ocenic. Ale to
tylko oznacza odpowiednio wiekszy kredyt zaufania, a nie ze mi wszystko
jedno.

Taw moim zdaniem nadal robi dla Wikipedii wiecej dobrego niz zlego,
dlatego tylko nie podoba mi sie, ze wycial SdU mikronacji (chociaz to
bylo dla mnie korzystne), ale nie mam powodow, zeby stawac mu w poprzek.
Moim zadniem mial prawo tak zrobic, wlasnie dlatego, zeby regulki nie
byly wazniejsze niz w tym wypadku ochrona Wikipedii przed trollem. Ja
tego nie pochwalam, ale mial prawo tak to ocenic.

Daniel Koć (kocio)

--
Bo po to jest się krewnym nasion i korzeni,
by to, co się zmienia, w niezmienne zamienić.