[Wikipl-l] RFC dla tawa i szwedzkiego

Dorożyński Janusz dorozynskij w poczta.onet.pl
Nie, 12 Lut 2006, 11:37:56 UTC

Nie mam ochoty cytować ani jednego słowa, ale tym razem Pietras odpowiem Ci,
raczej tylko raz. I bardzo uprzejmie. Twoje zachowanie, słownictwo i
niezrównoważenie b. mi przypominają kolegę wiosennego. Zachowanie,
słownictwo i niezrównoważenie jak i w jego przypadku na wejściu natychmiast
odrzuca, nawet jeśli miałbyś w czymś rację. No i w końcu, jak kolega
wiosenny, po bojach na wiki, dopadłeś tę listę. Więc po kolei:
- to że a piori jesteśmy po imieniu nie oznacza, że ktoś nie jest jeszcze
smarkaczem z mlekiem pod nosem i łobuzem
- z listy można wylecieć znacznie szybciej niż z wiki
- zarówno wiki jak i lista to li tylko _możliwość_, a nie obowiązek czy
prawo przyrodzone czy nadane
- wiki nie jest dla nawiedzonych.

Wprawdzie wątpię, abyś moje słowa wziął sobie do serca, i coś przemyślał -
sądzę że jeśli nawet, to będziesz potrzebował 7 lat, ale swoje zrobiłem.

Jeszcze nie wnioskuję jak Julo o usunięcie Cię z listy, bom litościwy. Ale
na następne naruszenie netykiety listy (Lzur dał ci namiar) będzie tu
natychmiast głosowanie nad usunięciem. Zresztą w przypadku każdego innego
listowicza też, niezależnie od stażu i zasług :-)). A jakąkolwiek kolejną
groźbą fizyczną od Ciebie też się zajmę - co najmniej pod czterema adresami.

I tak w ogóle, może jakimś sportem się zajmiesz zamiast wiki - bieg
maratoński byłby w sam raz, albo boks.

   Janusz 'Ency' Dorożyński