[Wikipl-l] Re: RFC dla tawa i szwedzkiego

Juliusz juliusz.zielinski w gmail.com
Sob, 11 Lut 2006, 09:04:23 UTC

pietras1988-08-23 w tlen.pl napisał(a):

>Jakie kurwa floodowanie? Nie widzicie, że ja to zgłosiłem to zgodnie z regulaminem, a on mnie zablokował, bo wie, że ja wrócę dopiero po igrzyskach? Dlaczego cofnięto moje głosy. To przecież ja zgłosiłem te strony na SdU na LukMak przywłaszczył to sobie jako swoje zgłoszenie. Macie dopisać moją argumentację i to co napisałem w sprzeciwie, bo teraz nie widać, że jestem za usunięciem. O tych zabójstwach przesadziłem, ale wybaczcie: Jak ktoś kogoś wkurwia non stop to dlaczego nie można się wkurzyć?

Uprzejmie proszę o przedłużenie blokad temu dzieciakowi, tym razem o
trzy dni. Niech się nauczy, że dorosłość zaczyna się nie wtedy, kiedy
nauczy się rzucać grubymi wyrazami, ani nawet wtedy, kiedy mu kalendarz
to pokaże. Czasem nie zaczyna się wcale.
Ja takiego kogoś jak Pietras nie trawię.
Julo

PS.
Proszę też go zablokować na liście. Przecież to niedopuszczalne! Myślę
że nikt nie chce dopuścić do kibolowskich zagrywek na wikipedii.
I niech się pieni, niech się domaga Bóg wie czego, niech się powołuje na
wolności albo na regulaminy! Moresu trza go wpierw nauczyć!
Co do zawiadomień opiekunów bądź stosownych władz - gwałtu nie ma, to
nie wiki, w takich sprawach rzecz się nie przedawnia po tygodniu ani po
czterech...

Julo zniesmaczony