Odp: [Wikipl-l] Szablon:Miasto Infobox

Artur "Lion" Lewandowski lion w bydgoszcz.com
Pią, 10 Lut 2006, 22:55:35 UTC

>   > Gemma napisału:
>   >
>   > >> Flagi z miast partnerskich chyba też powinny zniknąć.
>   > > Te flagi to w ogóle jakiś obłęd i szykowałem się do kolejnej
wojny w
>   > > słusznej sprawie czekając na spokojniejszy moment.
>
>   A może do tego cały wykaz miast partnerskich z infoboxu przenieść do
> tekstu.

[Lion]
Witajcie! ;)

To moje pierwsze podejście na grupie Wiki... i miejmy nadzieję, że nie
ostatnie. ;P
(czyt. zatem proszę Was o wybaczenie za błędy wszelakie)

W sprawie miast partnerskich. Wraz z Wikipedystą odder opracowujemy na
podstawie tabeli z [[Łódź]] tabele miast partnerskich dla _WSZYSTKICH_
polskich miast, dlatego też bardzo prosiłbym o niewrzucanie tego wykazu
do infoboxu.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:LION/MiastaPartnerskie

Również, korzystając z okazji, proszę o przejrzenie wszystkich wpisów,
wszystkich miast:
- czy są jakieś błędy w poszczególnych miastach?
- jakie daty podpisania umów?
- brakujące miasta polskie z miastami partnerskimi?
- mile widziana pomoc w tworzeniu tabel ze spisanych miast, jeszcze bez
tabel ;)

Docelowo pragniemy dodać sekcję ==Miasta partnerskie== do każdego z
wymienionych polskich miast tak, jak to istnieje w wielu już artykułach,
choćby wspomnieć [[Gdańsk]] czy [[Łódź]]
oraz
przygotować zbiorczą tabelkę do artykułu [[Miasta partnerskie]] - ten
ostatni pomysł do przemyślenia, mini-projekt tabeli w w/w linku.

>   DanielM

Zdrawiam!
Lion