[Wikipl-l] RFC dla tawa i szwedzkiego

LukMak lukmak w vp.pl
Pią, 10 Lut 2006, 20:36:01 UTC

Dnia piątek, 10 lutego 2006 19:42, pietras1988-08-23 w tlen.pl napisał:
> niezależny od wiki, a po drugie nie floodowałem SDU. Na wiki

1 Strony (elementy) zgłoszone tutaj powinny pozostawać na tej liście
przez 168 godzin. W tym czasie każdy zalogowany wikipedysta o co
najmniej 30-dniowym stażu i posiadający na swoim koncie przynajmniej
100 edycji ma prawo zagłosować za lub przeciw usunięciu. W dyskusji
mogą brać udział również inni wikipedyści.

2 Prosimy każde hasło umieszczać oddzielnie.

3 O usunięciu bądź pozostawieniu strony decyduje wynik głosowania (przy
niejednoznacznych wynikach może ono być przedłużone). Nie należy
kasować haseł przed zakończeniem głosowania, choćby sprawa wydawała się
oczywista. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy "nominujący" wycofa swój głos i
nie będzie żadnych głosów za usunięciem zgłoszonej przez niego strony -
po upływie 24 godzin od wycofania (lub wycofania ostatniego głosu za
usunięciem) może ona być usunięta z wykazu SdU.

> Gdybym jechał na zjazd, to zabiłbym jego, szwedzkiego,
> Antaresa, Andrzeja18, Bena, Jula, Wulfstana i innych, lecz
> nie będę jechał. Następne moje RFC ruszy zapewne tego dnia

Daleko posunięte plany. To się chyba o jakiś paragraf ociera. Jednak
moim skromnym zdaniem byłyby zawiasy za działanie w afekcie (nie za
dokonanie czynów tylko ich zapowiedź).

pzdr
LukMak