[Wikipl-l] RFC dla tawa i szwedzkiego

pietras1988-08-23 w tlen.pl pietras1988-08-23 w tlen.pl
Pią, 10 Lut 2006, 18:42:54 UTC

taw dzisiaj bloknął mnie za "aspołeczne zachowanie:
obrzucanie k* na ircu i floodowanie SdU." tak więc blok był
nieuzasadniony, gdyż nic złego nie zrobiłem, bo IRC jest
niezależny od wiki, a po drugie nie floodowałem SDU. Na wiki
pokażę się najprawdopodobniej dopiero po igrzyskach, bo nie
chcę póki co robić RFC dla szwedzkiego za nieuzasadnione
revertowanie haseł [[Kurow]] i [[Kurów (powiat puławski)]],
a taw już wielu osobom zalazł za skórę, ale z tym blokiem
dla mnie przesadził i nazwał moją dziewczynę brzydulą.
Gdybym jechał na zjazd, to zabiłbym jego, szwedzkiego,
Antaresa, Andrzeja18, Bena, Jula, Wulfstana i innych, lecz
nie będę jechał. Następne moje RFC ruszy zapewne tego dnia
co się skończą IO. Nara.