Re: [Wikipl-l] Batuta cd

Przykuta przykuta w o2.pl
Czw, 9 Lut 2006, 20:46:33 UTC

> Czy Stowarzyszenie Wikimedia Polska nosi się może z zamiarem
napisania
> listu - odpowiedzi do Wyborczej? Reklamę już mamy, choc może nie o
taką
> chodziło, to spróbujmy przekuć to na coś pożytecznego ...
>
> Pozdrawiam,
> Eteru

Ja bym napisał, że jak ktoś chce zostać sławnym hakerem, to niestety
wandalizowanie stron opartych na wiki sławy mu nie przyniesie. Ale
nie do wyborczej tylko na [[Wikipedia:Wandalizm]]. A swoją drogą,
czy teraz zacznie się przychodzenie do Wyborczej czy do
SuperExpressu z propozycją artykułu jaki ktoś kiedyś zwandalizował i
ten wandalizm się ostał... przez n miesięcy

Tak czy siak, jak ktoś znajdzie jakikolwiek wandalizm (hoax również
:) tkwiący w wiki ponad miesiąc proszę o dopisywanie ich tutaj:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:WikiFaktoria/Tajemne_rytuały

Przykuta