[Wikipl-l] Re: Batuta cd

From: "Tomasz Ganicz" <polimerek w gmail.com>
> Mamy już takie hasło:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:G%C5%82upie_dowcipy_i_czysty_bezsens
> tylko właśnie ktoś je zgłosił do SdU

I bardzo dobrze, bo jest bez sensu. Tylko prowokuje do pisania bzdur z
nadzieją, że się taki pseudodowcip załapie za tę stronę.

Ja już wielokrotnie przy różnych okazjach postulowałem, żeby się tego
śmiecia z naszej Wikipedii pozbyć. Cieszę się, że znów ktoś to tam wstawił i
zupełnie nie rozumiem argumentacji zwolenników pozostawienia.

Strona ta zawiera bardzo marnej jakości wpisy, co 10 jest śmieszny, reszta
to żenada. Tu nie ma co wspominać. Sentymenty to pozostawmy wartościowym
rzeczom, a nie takiemu gównu, które wciąż zalega, a nikt nie ma pomysłu na
zrobienie z tego czegoś z sensem. Zresztą zdziwiłbym się, gdyby ktoś wpadł
na sensowny, co z tą stroną zrobić. Jedynie utylizacja. Wikipedia nie jestem
miejsem na żarty.

No i rzeczona strona jest OSTATNIM miejscem na prostowanie hoaxów.

Beno/GEMMA