[Wikipl-l] Batuta cd

Konrad Kurzacz konrad w kafka.pl
Czw, 9 Lut 2006, 09:07:29 UTC

http://wiadomosci.onet.pl/1311523,720,kioskart.html

Widzę, że ten Batuta jest częścią nowej mody na rozprzestrzenianie
nieprawdziwych informacji w internecie. Ja ze swojej strony daję wszystkie
artykuły, które mnie interesują, do "Obserwowanych". W ten sposób mogę
prześledzić wszystkie zmiany i usunąć ewentualne akty wandalizmu lub podanie
nieprawdziwych informacji. Niestety nie pomoże to, by usunąć wszystkich
hoaxów, dlatego rozsądne wydawałoby się okresowe "przeczesanie" Wikipedii
pod kątem nieprawdziwych informacji. Należałoby się wyłącznie podzielić
obszarami tematycznymi według posiadanej wiedzy i zainteresowań. A może tak
jeden dzień w tygodniu nazwać dniem "antyhoaxowskim" (mam nadzieję, że tak
się to pisze), by umotywować ludzi do oczyszczania Wikipedii z
"batutopodobnych" wpisów. W ostateczności pozostaje nam tylko telefon do
Chuck Norrisa :-)

Pozdrawiam
Pimke