[Wikipl-l] Hoaxy

Mikołaj Kirschke Mikolaj.Kirschke w agora.pl
Pon, 6 Lut 2006, 09:18:23 UTC

>Witajcie,
>
>Trzeba zrobić detektywistyczną robotę aby wykryć wszelkie bzdurki,
>które wstawiał/wstawia żartowniś od art. Henryk Batuta.
>
>Przyjrzenie się jego edycjom wskazuje że ma wiele kont, a co utrudnia
>pracę to to, że sporo edycji ma sens i są merytorycznie poprawne.
>
>oprócz Henryk Batuta
>i Sarah Thorpe
>podejrzany jest także art. Vlajka (też coś na słowackiej WP)
>
>IP 212.76.37.134
>i pewnie konto Wikipedysta:Wuj Mat
>
>Pozdrowienia,
>Kpjas.

Mam też kandydatów w artykułach [[Karlsendorff]], [[Karlsendorff Schloss]], [[Fryderyk Aleksander von Karlsendorff]], [[Fryderyk Aleksander von Karlsendorff]]. Chciałem właśnie dziś poruszyć to na liście, bom się wczoraj przez pół dnia zastanawiał, jak to możliwe, że Google nie wie nic o jednym z najpotężniejszych niemieckich rodów arystokratycznych...

Mikołaj "Grubel-exadmin" Kirschke :)