[Wikipl-l] Re: Coś się spsuło z listą?

Marcin Sochacki wanted w gnu.univ.gda.pl
Nie, 5 Lut 2006, 22:52:22 UTC

On Sun, Feb 05, 2006 at 11:26:03PM +0100, Paweł Filipczak wrote:
> A co powiesz na moj problem. Ja nie dostawalem zadnych
> postow na liste a na koncie(dyskusja wikipedysty) w
> wikipedii dostalem odpowiedz na mojego posta. I dlaczego
> wcielo gdzies moje konto na liscie wikipl.

Mozliwe ze problemy nie byly na serwerze listy dyskusyjnej, tylko gdzies
po drodze. Czasem moze byc to jakies bledne ustawienie na serwerze
dostawcy kont pocztowych. Bez logow i tak nie dojdziemy gdzie byl
problem, wiec trudno tutaj wskazac winnego.

Wanted