[Wikipl-l] Tekst w SVG

LukMak lukmak w vp.pl
Pią, 3 Lut 2006, 00:09:33 UTC

Moja przeglądarka (Opera) ma problem z wyświetlaniem tekstów zapisanych
w plikach SVG jako tekst a nie jako wektory. Nie wiem czy inni
użytkownicy w innych przeglądarkach też tak mają, czy to tylko
niedoróbka opery.

Można przekształcić przed zapisem tekst na wektory, ale to jest poniekąd
psucie dobrej praktyki XMLowego SVG (łatwo przetłumaczyć opisy na
wykresach i schematach na przykład w zwykłym "notatniku").

Zwektoryzowane "L" oraz "i", "u" jako tekst:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9a/Cewka.svg
Przy okazji "ginie" strzałka przy wektorze napięcia, poprawię plik gdy
już będę wiedział w którą stronę będzie właściwie.

Proszę o sugestie.

Dobranoc,
LukMak