[Wikipl-l] Opary graficznego absurdu

Aleksy Schubert alx w mimuw.edu.pl
Wto, 31 Maj 2005, 19:01:16 UTC

On Tue, May 31, 2005 at 02:12:52PM +0200, Tomasz Wegrzanowski wrote:

> To co piszesz jest absolutnie i całkowicie nieprawdziwe.
>
> Polskie prawa autorskie obowiązują na terytorium Polski a amerykańskie
> na terytorium USA itd.
On ma racje. W ustawie o PA jest jeszcze art. ktory mowi, ze kwestie
prawa autorskiego do zagranicznych utworow sa regulowane umowami
miedzynarodowymi, wiec TAW ma racje, ze polskie prawo to reguluje, ale
nie ma racji, bo zasada, na jakiej reguluje jest inna niz jego
odpowiedz wydaje sie sugerowac.  Baj de lej, moze ktos umialby znalezc
na necie linki do tekstow tych umow.  Ja jakos nie umialem tego
wygooglowac i zwykle uzywalem zasady, ze jak cos jest public domain wg
zasad naszego prawa i prawa kraju skad obrazek pochodzi, to jest to
public domain, co jest oczywiscie tylko przyblizeniem istoty sprawy.

Pozdrawiam,
Alx

--
Przyszlosc jest niepewna, a koniec zawsze bliski
- Roadhouse Blues, The Doors