[Wikipl-l] Nasz punkt widzenia

Kierus Andrzej A.Kierus w snt.pl
Wto, 31 Maj 2005, 08:05:50 UTC

Poświęciłem właśnie sporo czasu na przeglądanie historii artykułów
edytowanych przez 4C i nie znalazłem tam nic co uwłaczało by wikipedii, na
pewno nie można tak określić pewnych elementów życiorysu, filozofów , bo
pozwala to lepiej zrozumieć prezentowane przez nich poglądy, w szczególności
nie udało mi się nigdzie znaleźć dopisku "idiotyzm" bo prawdopodobnie do
tego zaczął się cały problem. (to co piszą na swojej stronie wikipedysty nie
ma żadnego znaczenia. Proponuję jednak  skorzystać z usług zespołu
mediacyjnego. Co do prowokacyjnego zachowania na liście dyskusyjnej, to nikt
nie twierdzi że prywatnie mamy być też poważni i wyprani z osobistych
poglądów. Nie wiem od czego zaczęła się ta wojna , ale jej zakończenie może
przynieść wikipedii jedynie korzyści. Akir
P.S. 4c może byście pisały ortograficznie i nie wstawiały wstawek trudnych
do zaakceptowania dla innych. Wiem że to niezbyt honorowo, ale jak widać
niektórzy zbyt przejmują się rolą, po co ich drażnić bez potrzeby. Wikipedia
jest dziełem zbiorowym, musi więc posiadać formę akceptowalną przez
wszystkich autorów , a przynajmniej ich większość. Przy okazji od pewnego
już czasu chodzi mi po głowie że przydał by się projekt "wikipoglądy", gdzie
można by napisać na przykład recenzję płyty, komentarz, felieton itp.
Pozdrawiam Akir