[Wikipl-l] zasady blokowania II

Przemyslaw 'BlueShade' Idzkiewicz blue w wave460.net
Pon, 30 Maj 2005, 12:34:06 UTC

On Mon, 30 May 2005 4c_wikipedia w op.pl wrote:

> *czy administrator ma prawo usunąć poprawne merytorycznie hasło-zalążek kierując się własnym "widzimisię" po to, by je następnie odtworzyć?
> *czy administrator ma prawo blokować konto użytkownika, który nie dokonuje żadnych aktów wandalizmu?

wydaje mi się, że odpowiedzi na te pytania nie są jednoznaczne - stąd też
ta cała dyskusja zamiast konkretnej odpowiedzi...

a myślę, że najprościej by jednak było, byście to Wy się dostosowały,
zamiast trwać za wszelką cenę przy swoim, widząc, że generuje to bardzo
niezdrowy klimat w całym projekcie...

pozdrowienia,
   blueshade.

--
'Intel officially released the Pentium II in May of 1997. Intel leveraged
the many millions it had spent on making "Pentium" a household word, and