RE: [Wikipl-l] problem z blokadą konta

Dorożyński Janusz dorozynskij w poczta.onet.pl
Pon, 30 Maj 2005, 06:46:03 UTC

/
| Wiesz Julo - czytając listę i ogólnie obserwując Wiki, to
ty
| najbardziej na nie narzekasz - więc spuść z tonu, bo w tej
chwili
| wygląda na to, że tylko ty masz do nich jakieś
zastrzeżenia (trzy
| maile pod rząd z narzekaniem na nie).

Wiesz Datrio jesteś - oprócz tego że dorosły jak się gdzieś
wyraziłeś, to też zgodnie z nowym hasłem PlWiki Twojego
autorstwa - zabawny. Poważnie - apodyktyczność i ferowanie
krańcowych wyroków z pozycji świeżej faktycznej czy
mniemanej  dorosłości jest mocno rozrywkowe. Traktuj sobie
PlWiki jako zabawę, zgrywę i festyn na kółkach, ale nie
zaganiaj do kąta ludzi, którzy do encyklopedii mają stosunek
może nudny, ale poważniejszy.

W każdym razie ja popieram Julo - co do podejścia do
encyklopedii i jego oceny wyczynów 4C. I przy okazji.
Faktycznie wygląda na to, że 4C dobrze się bawi (choć mało
oryginalnie). Teraz kto lubi się bawić - dzieci. Natomiast
jest takie powiedzenie, że większość mężczyzn to duże
dzieci. Dlatego b. prawdopodobna wydaje mi się teza, że 4C
to żadne tam Celinki, Celestynki, Claudynki itepe, ale gość
z problemami. Może nawet, jak to skądś wydedukował Beno -
ekswikipedianim WojciechŚwiderski.

	Pzdr., Janusz 'Ency' Dorożyński