[Wikipl-l] Blokada 4C

Juliusz juliusz.zielinski w gmail.com
Nie, 29 Maj 2005, 12:29:20 UTC

Piotr Jaworski napisał(a):

>Prosze na przyszlosc nie podejmowac samowolnych
>blokad zarejestrowanych uzytkownikow, bez wczesniejszego kontaktu z
>zespolem mediacyjnym ja (PioM) i z Alxem (Alx).
>
>http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:RFC/Kwiecie%C5%84#Propozycja_og.C3.B3lna
>
>Pozdrawiam
>PioM

Co jest!!!??? Jakie samowolne, jaki zespól, jaki mediacyjny?! Dziewuchy
mają wszystkich w d..., a ci tu sobie jakieś "zespoły mediacyjne"
powołują!! Jak już napisałem: po odblokowaniu - w razie ponownego
bimbania sobie z innych ludzi i wpisywania pseudodowcipów - zablokować
ponownie. I tak ad mortem defecatem...

Pozatem link RFC/Kwiecień dotyczy lenina w październiku.
Julo