Re: Re: [Wikipl-l] problem z blokadą konta

4c_wikipedia w op.pl 4c_wikipedia w op.pl
Nie, 29 Maj 2005, 10:00:56 UTC

> Blokada
>jest bezczasowa - myślę, że może być odwołana w momencie gdy obiecacie,
>że zaprzestaniecie prowokować innych wikipedystów.

I znów nic nie wiemy... Odpowiedź Datrio była konkretna (nieważne, czy prawdziwa - jeśli nie, to wyłącznie dlatego, że Datrio sam nie wie, co jest grane, bo ktoś gra za jego plecami), teraz Ty piszesz o bezczasowej blokadzie i napomykasz o jakichś obietnicach... Tymczasem P o niczym takim nie wspominał.

Zaczynamy podejrzewać, że to celowe działanie, mające na celu upokorzenie nas i pokazanie kto ma tu "wadze". Musimy sprawić Wam zawód - więcej nie będziemy pytały.

Gdyby ktoś z administratorów potrafił jednak wyjaśnić nam o co chodzi z blokadą konta 4C, będziemy wdzięczne.

Adieu, 4C.