[Wikipl-l] spotkanie

A_Bach a_bach w poczta.onet.pl
Pią, 27 Maj 2005, 13:48:51 UTC

From: "Tomasz Goździewicz" <tomek.go<at>gmail.com>

> > Może jakieś spotkanie
> > robocze w Warszawie przy piwku
>
> Tak, tak, pisz gdzie, kiedy... :)
Dlatego właśnie czekam na Kraków (pod warunkiem że będę mógł pojechać).
Bo ten zlot (jak i każdy inny taki) ma to do siebie, że będzie się dziać
wiele rzeczy.
Będzie więc czas i na spotkanie przy piwku, ale niekoniecznie w Warszawie :)

A tu strona z zapisami pustawa....

> Nie Ty jeden, niestety...
Ja właściwie od początku rzadko używałem stron dyskusji.
Tylko gdy chciałem coś komuś powiedzieć,
poprawiałem art. i w dyskusji coś pisało, no i moja strona dyskusji.
W sumie to naprawdę mało, ale do rzeczy ogólnych wolę listę.  :)

pozdrawiam
A_Bach