[Wikipl-l] gwiazdy encyklopedii

Juliusz juliusz.zielinski w gmail.com
Czw, 26 Maj 2005, 07:16:12 UTC

Witam
Mam uprzejmą prośbę do administratorów Wikipedii, aby spróbowali
SKUTECZNIE przekonać specjalistki od kretynizmów do powstrzymania się od
obniżających poziom całego projektu komentarzy z użyciem maksymalnej
ilości nieortograficznie zapisanych słów. Ani to śmieszne, nic nie
niesie, a przecież może - u najmłodszych czytelników - powodować
utrwalanie się nieprawidłowej pisowni. Nadto może utrzymywać co
poniektórych w przekonaniu, że z prawidłowej pisowni można sobie bimbać
do woli. 4C to nie futuryści ani nawet sam jeden Bruno Jasieński, którym
wolno było tworzyć dziełka typu "Nuż w bżuhu", czy jak to było... Prośbę
kieruję szczególnie do tych z kolegów, którzy tak uparcie bronili tych
osób (czy tej osoby) twierdząc, że są tak niesamowicie cenne dla projektu.
I nie radźcie mi, żebym sam do nich napisał, bo ja uważam od dawna
(patrz Wikipedia:RFC), że z takimi osobami należy postępować bardziej
bezwzględnie, bardziej zdecydowanie, i co najważniejsze - natychmiast.

Komentarze i dyskusje w Wikipedii powinny być utrzymywane na jak
najwyższym poziomie, nie tylko same artykuły, bo przecież wszystkie
strony projektu są wszystkim łatwo dostępne i TAKIE "zabawy" słowne
naprawdę są tak samo nie na miejscu, panakwietniowe awanturnictwo.
Pozdrawiam
Julo