[Wikipl-l] W nowym oknie

Przemyslaw 'BlueShade' Idzkiewicz blue w wave460.net
Wto, 24 Maj 2005, 09:49:05 UTC

On Mon, 23 May 2005, Piotr Smyrak wrote:

> Ot, i cała finezja.

a powiedz jeszcze, w którym konkretnie miejscu to jest składnia wiki...

regards,
   blueshade.

--
'Intel officially released the Pentium II in May of 1997. Intel leveraged
the many millions it had spent on making "Pentium" a household word, and