[Wikipl-l] Re: chyba przesada

mzopw mzop w neostrada.pl
Pon, 23 Maj 2005, 14:13:07 UTC

Użytkownik Dariusz Siedlecki napisał:

>Co prawda zrobiłem to specjalnie, bo chciałem sprawdzić komentarze
>Hołka i innych Wikipedystów - jednak dla mnie i dla Hołka to jest
>normalne. Tony Hawk ma to samo -
>http://pl.wikipedia.org/wiki/Tony_Hawk%27s_Pro_Skater_%28seria%29
>
>Angielska Wikipedia ma podobne "problemy", jednak tam nikt nie narzeka.

Narobiłeś jak dziki kategorii. W połowie z nich jest po jednym artykule
(Ktoś cofnął tą kategoryzację  iteraz są wogóle puste)
Są takie, które prowadzą w ślepe uliczki, czyli kończą się na czerwono.

Kategoria spełnia swoją funkcję tylko wtedy kiedy wszystkie artykuły,
które powinny być w niej, są rzeczywiście wpisane. Komu przy zdrowych
zmysłach przyjdzie na myśl , że aby ":prawidłowo" skategoryzować
napisany artykuł trzeba go umieścić w 15 kategoriach ?  To nierealne.
Że anglojęzyczni brną nie oznacza, że my musimy.
mzopw