[Wikipl-l] RFC

mzopw mzop w neostrada.pl
Czw, 19 Maj 2005, 16:56:42 UTC

Użytkownik Gemma napisał:

>From: "mzopw" <mzop w neostrada.pl>

42 były merytoryczne, z tego w jednej, po dokonanej przez niego
rozbudowie hasła, Andrzej z H poprawił literówki.

>1. oprócz świetnych merytorycznie wpisów ma też gorsze, czasem całkiem
>fatalne
>2. on pisze duzo, ale ile my tracimy nienapisanych rzeczy bo poświęcamy czas
>na sprawdzanie tego co on pisze?
>3. on pisze dużo, ale ile tracimy z powodu zniechęcenia do pracy lub
>odejścia innych wikipedystów?
>4. on pisze dużo, ale ile tracimy ze smrodu, który zniechęca nowych
>potencjalnych autorów?
>
>rachunek?
>
>Beno/GEMMA

Ad.1. Ja też mam gorsze, do Twoich nie zaglądam bo komuś wierzyć trzeba.
Ad. 2. Nie wiem czy ktoś te kilkadzosiesiąt edycji, o których napisałem
sprawdzał ? A jak sprawdzał to widocznie nic złego nie znalazł., bo
poprawek brak.
A3.,4,5, To nasz zbiorowy obłęd, hiesteria.

mzopw
Znajdź sposób na całkowite pozbycje się go i ja się pod nim podpisuję.
Jak nie to ustaw pod ścianą tych psychologów z bożej łaski, obrażalskich
i świętoszków, zrugaj ich i niech się zamkną. W tej chwili to nie
kwiecień, a oni mieszają i nie pozwalają normalnie pracować.