[Wikipl-l] RFC

mzopw mzop w neostrada.pl
Czw, 19 Maj 2005, 12:17:18 UTC

Użytkownik Gemma napisał:

>From: "Przykuta" <przykuta w o2.pl>

>TYLKO ŻE JA MAM DO KURWY NĘDZY DOŚĆ TEGO JEBANEGO KWIETNIA I ŚLEPYCH DEBILI
>PODSYCAJĄCYCH NIEŚWIADOMIE JEGO ASERTYWNOŚĆ!

Są dwa wyjścia;

1. Zamknąć się
2. Drugie, chyba znajdujące tu większe poparcie,
Plan działania:
a. Dobrze, że już jest zidentyfikowany. Trzeba jednak zebrać więcej
informacji. Adres, sytuacja rodzinna itp.
b. Wysłać kilku ochotników, którzy by gościowi kulturalnie w oczy
powiedzieli co o nim myślimy i co powinien zrobić.
c. Jeżeli nie pomoże, przenieść spotkanie z Krakowa do Szczecina i
rozpocząć pikietę jego domu.
d. Jeżeli i to nie poskutkuje do akcji wkroczy tajne komando. (żona, dzieci)

mzopw