[Wikipl-l] materia³y promocyjne c.d.

selena kovalusie w go2.pl
Wto, 17 Maj 2005, 12:16:45 UTC

Dnia Tue, 17 May 2005 14:07:53 +0200, Dariusz Siedlecki <datrio w gmail.com>
napisa³:

> Intelektuali¶ci nie bêd± szukaæ wiedzy na Wikipedii. No dobra, mo¿e
> bêd±, ale chyba rozumiecie o co mi chodzi. Naszym g³ównym targetem s±
> ludzie rz±dni wiedzy, czy po prostu, informacji. Tacy, którzy maj±
> ¶wiadomo¶æ, ¿e w encyklopedii mo¿na znale¼æ odpowiedzi na niektóre
> pytania.

Ja my¶lê, ¿e kampania reklamowa powinna trafiaæ przede wszystkim do
potencjalnych dobrych AUTORÓW. Bo poszukuj±cy informacji i tak trafiaj± na
Wikipediê po wyszukiwarce do¶æ ³atwo. A autorów raczej inteligentnych nam
trzeba - wykszta³cenie i specjalizacja to co¶ innego. Chodzi o umys³owo¶æ
i "poziom". Jak chcemy rozreklamowaæ siê w¶ród "ogó³u" to jakie¶ go³e baby
do³±czmy.

Selena

--
Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej WikiPL-l