Re: [Wikipl-l] materiały promocyjne c.d.

Dariusz Siedlecki datrio w gmail.com
Wto, 17 Maj 2005, 12:07:53 UTC

On 5/17/05, selena <kovalusie(at)go2.pl> wrote:
> Ale, ale! Nam chyba powinno właśnie chodzić o trafienie do mądrzejszych!
> Żadnej dziecinady i przesadnej prostoty. Target to intelektualiści, a nie
> prostaczkowie.

Intelektualiści nie będą szukać wiedzy na Wikipedii. No dobra, może
będą, ale chyba rozumiecie o co mi chodzi. Naszym głównym targetem są
ludzie rządni wiedzy, czy po prostu, informacji. Tacy, którzy mają
świadomość, że w encyklopedii można znaleźć odpowiedzi na niektóre
pytania.

--
Pozdrawiam,
Dariusz "Datrio" Siedlecki