[Wikipl-l] Krucjaty graficzne

Daniel Koć kocio w linuxnews.pl
Pon, 16 Maj 2005, 18:31:57 UTC

Leszek Zur napisał(a):

> Idea bardzo dobra. Mam uwagi co do wykonania.
>
> Po pierwsze połączyłbym to z kampanią na rzecz umieszczania obrazków na
> commons a nie na pl.wikipedia.org

A ja dolaczylbym jeszcze akcje sprawdzania licencji grafik, bo widze, ze
tu sa Dzikie Pola i nawet starzy wyjadacze nie zawsze podaja na jakiej
licencji udostepniaja dana grafike dla polskiej Wikipedii.

Byc moze to troche osobny problem, ale takze grafiki dotyczy i ma bardzo
duza skale. Margos (wlasciciel bota, ktory bedzie takie wylapywal i
wstawial do [[Kategoria:Grafika o nieznanym statusie prawnym]])
twierdzi, ze na dzien 21 kwietnia bylo az 9000 grafik bez wpisanej
licencji! Horror po prostu...

> Po drugie "prywatna krucjata" niezbyt dobrze się kojarzy.

No ba, ale jak fajnie sie wywoluje. =}

ATSD: 'kampania' tez. ;-PPP

--
Tylko niepewność