[Wikipl-l] Re: moja � prywatna krucjata...

Grzegorz "VindicatoR" Pietrzak vindicator w poczta.fm
Pon, 16 Maj 2005, 18:15:58 UTC

Tomasz Sienicki napisał(a):
> Niestety, w nadchodzącej wielkimi krokami nowej wersji oprogramowania
> opisy grafik nadal NIE będą ściągane z Commons (dlatego ta kampania ma
> sens). Dobrą wiadomością jest za to to, że na stronach grafik będą
> wyświetlane informacje z EXIF.
>
> Przykład do obejrzenia:
> http://test.leuksman.com/index.php/Image:Test_image.jpeg

Nareszcie ktoś o tym pomyślał. Będzie łatwo ustalić parametry zdjęcia
jeszcze przed jego ściągnięciem. Przydałby się jeszcze parametr "flash
fired" oraz dane autora (np. w Canonach zapisują się razem ze zdjęciem)
ale nie będę się czepiać :).

Przeboje na komorke...
Bartek Wrona, Ivan i Delfin, Kombii, Freestyler...
Sprawdz >> http://link.interia.pl/f187c <<