[Wikipl-l] szablon commons

Przemyslaw 'BlueShade' Idzkiewicz blue w wave460.net
Sob, 14 Maj 2005, 09:04:28 UTC

On Sat, 14 May 2005, Paweł 'Ausir' Dembowski wrote:

> A co powiecie na rozwiązanie niemieckie, np:
> http://de.wikipedia.org/wiki/Johannes_Paul_II.#Wikilinks ?

jak dla mnie bardzo zgrabne...
tyle, że ja bym tego chyba nie dawał w tabelkę z ramkami, a jedynie ikonki
ze zdaniem obok... czyli prawie to samo, tylko bez ramek...

--
'Intel officially released the Pentium II in May of 1997. Intel leveraged
the many millions it had spent on making "Pentium" a household word, and