Re: [Wikipl-l] szablon commons

Piotr Marcinkiewicz superborsuk w o2.pl
Pią, 13 Maj 2005, 20:27:31 UTC

> On Fri, 13 May 2005 12:19:49 +0200, Przemyslaw 'BlueShade'
Idzkiewicz

> Zawsze im mniej ikonek i ramek, tym lepiej. Wiki zaczyna przypominać
> choinkę dla niedorozwiniętych dzieci. Wszystko zaczyna być duże,
> kolorowe, z szyldami "tu_jestem_popatrz_na_mnie". To nie tylko problem
> tego szablonu, tak jest ze zdecydowaną większością. "Więcej grafik na
> temat czegoś tam znajdziesz na Commons", "Więcej cytatów kogoś tam
> znajdziesz na Wikicytatach", "Śledź przebieg wydarzeń dotyczących
> tego hasła na Wikinews" itd., itd., itp.
>
> --
> Chepry (Andrzej B.)

Witam

Chepry ma częściowo rację. Tabelki i grafika są niezbędne w
artykułach, aby przykuć uwagę czytelnika do ważnych informacji.
Jednak tabelki linkujące do Commons są stanowczo za bardzo
wyeksponowane. Wydaje mi się, że należaby zmniejszyć ikony i tekst
dać w czcionce small.

Propozycja na :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja_szablonu:Commons

Superborsuk